Ikkje berre leik

I flyselskapet Aeromexico sin sinnrike reklamekampanje INNERDISCOUNTS – THERE ARE NO BORDERS WITHIN US får vi sjå korleis ei rekke kvardagsrasistar frå den texanske småbyen Wharton reagerer når dei får høyre kor stor prosentdel av arvestoffet deira som er meksikansk. Den typiske responsen er sjokk og vantru, men òg fryd – dei får nemleg nemnde prosent i avslag på flybillett til landet dei med så sterk overtyding mislikar. «I love discounts», som ein av deltakarane seier.  Eg har ikkje teke nokon gentest, men eg befinn meg i Mexico likevel. I suvenirbuene, ved sida av oppskrifta på Trump Sandwich («white […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X