– Norsk filmpresse måker ukritisk ut Hollywood-propaganda

I utgangspunktet så jeg frem til en ny Star Wars-film da nyheten ble annonsert i 2012 – riktignok ikke så til de grader at jeg planla å beinfly til Colosseum kino for å sette opp lavvoen, men nyheten var verdt et ømt knokeslag med nærmeste kompis. Siden den tid har diverse nettredaksjoner regelrett pepret meg med informasjon om J. J. Abrams’ stjernekrig. VG har opplyst om at «Star Wars-skaperen har ikke sett traileren til den siste filmen», Dagbladet har kunngjort at «Prinsesse Leia dropper kanelbollene i Star Wars», og radioheltene i NRK Filmpolitiet har så langt skrevet 38 (!) Star […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X