Er Tomb Raider en form for «estetisert stalking»?

I DET FØRSTE TombRaider (1996) telte Lara Croft sin virtuelle kropp 230 polygonar. I TombRaider: Underworld (2008) bestod hennar digitale kjøt til samanlikning av32.000 mangekantar. I den blodferske numeriske reinkarnasjonen Tomb Raider (2013)er ho samansett av eit enda større utal geometriske figurar med mang ein kant#mange, mange mangekantar. La oss i høvet hundreårsjubileet for allmennstemmerett la denne abstraherte føregangsfiguren for både emansipasjon ogpasjon transcendere sin posisjon, og sublimerast til sublimasjon.Dei fyrste Lara Croft-inkarnasjonane gestaltet alleattraksjons-atributtar, godt hjulpet av nittitals-grafikken. For er det ikkjeofte slik, at det er tomromma, det som manglar, det som ikkje har blitt tattmed, som skaper spaning? […]

LES VIDERE GRATIS

Alt du må gjøre er å registrere deg. Det går raskt og koster ingenting.

Personvernserklæringen vår kan leses her.