Er Tomb Raider en form for «estetisert stalking»?

I DET FØRSTE TombRaider (1996) telte Lara Croft sin virtuelle kropp 230 polygonar. I TombRaider: Underworld (2008) bestod hennar digitale kjøt til samanlikning av32.000 mangekantar. I den blodferske numeriske reinkarnasjonen Tomb Raider (2013)er ho samansett av eit enda større utal geometriske figurar med mang ein kant#mange, mange mangekantar. La oss i høvet hundreårsjubileet for allmennstemmerett la denne abstraherte føregangsfiguren for både emansipasjon ogpasjon transcendere sin posisjon, og sublimerast til sublimasjon.Dei fyrste Lara Croft-inkarnasjonane gestaltet alleattraksjons-atributtar, godt hjulpet av nittitals-grafikken. For er det ikkjeofte slik, at det er tomromma, det som manglar, det som ikkje har blitt tattmed, som skaper spaning? […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X