Store youtubere beskyldes for å reklamere for gambling rettet mot barn

En av fjorårets mest omtalte youtubere, Jake Paul, har de siste månedene opplevd et stadig synkende seertall. Etter den mye latterliggjorte monsterhiten «It's Everyday Bro» fra 2017 snittet videoene på mange millioner, ofte titalls millioner, views per video. Den siste måneden har han for første gang på lenge sluppet et par videoer som ikke har kommet seg over én million-kneika. Og som vi har lært av fyren i Facebook-gruppa «Politisk Ungdom» med Anonymous-profilbilde, må man i et kapitalistisk samfunn ha vekst. Desperate SoMe-tider krever desperate SoMe-tiltak? Ikke at Jake Paul ikke oppførte seg rart med flere hundre millioner views heller, men en […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X