Regissør Kristoffer Borgli har skapt et fake energidrikk-merke for å lage spillefilm om reklamebransjen

Med mottoet «Stay Awake» har energidrikken DRIB det siste halvåret drevet intensiv geriljamarkedsføring i sosiale medier. Den grønne drikken konsumeres helst av ekstremt sterke menn, langhalsede jenter, og stjerner som Justin Bieber og Selena Gomez. Bak den noe mystiske merkevaren står den norske regissør-reven Kristoffer Borgli, mest kjent for å forvirre publikum med filmer som Whateverest, mockumentar-musikkvideoen til Todd Terjes «Inspector Norse», og den viralvennlige Word Star Hip Hop-snutten Internet Famous med Amir Amadeus. Nå har Borgli laget spillefilm i USA, en film vi regner med har noe med DRIB – som slapp sin første reklamefilm fredag kveld – å gjøre. Hva er DRIB egentlig? – […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X