MySpace? Hva var det, igjen?

b
a

MySpace er tilbake og har brukt nesten 100 millioner kroner på å fortelle det. Det sosiale musikknettstedet ser ut til å ha relansert seg som en bredere aktør. Det er ikke lenger kun for nerdete band og musikere til å legge ut informasjon om egen utvikling og karriere. Nå kan hvem som helst følge, like, kontakte og plage hvem som helst – som på Facebook. Hovedforskjellen er at du på MySpace scroller sidelengs, og ikke ned- og oppover som på gammeldagse Facebook.

Neida. (Eller joda: man scroller faktisk sidelengs på MySpace nå, lol!)

Men MySpace er fortsatt et musikknettsted der man som band eller artist kan laste opp og ned låter som før, men i ny reklamefilm og relanseringskampanje er det blitt brukt nærmere 100 millioner kroner på å fortelle cirka det og litt mer.

Vær hip, vær hop, ei et speilreflekskamera, knus gitaren din, shine bright like a diamond, elsk vintage-stil og logg deg på MySpace: