Markedsføring når nye høyder

b
a

Dette er historien om en russisk roofer (og en kompis) som fant sin lidenskap gjennom et objektiv# Vadim er fotograf, og ønsket spektakulære vinkler å skyte bilder fra. Den enkleste, men samtidig vanskeligste (og mest spennende) måten var å klatre opp i skyhøye bygninger i egen regi, og med tanken om at det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Og alt dette for femten sekunders berømmelse på internett.

Siterer Vadim fra dokumentaren:

Vi har prøvd å klatre opp i Universitetet i Moskva én og én, men faila. Vi klarte det til tredje forsøk ved å løfte hverandre oppover.

I denne videoen(presentert av HUB Footwear) når markedsføring bokstavelig talt nye høyder.

Roofing og roofers eren stadig voksende subkultur i Norden, og det hele startet av disse russiske fotografene. I denne dokumentaren klatrer de skyhøyt for å fotografere – uten noen form for sikkerhet.