Vil du selge lårene dine til reklamebransjen?

b
a

Reklamebransjen har tatt levende skilt-konseptet etskritt lenger (du vet, de stakkarne som står i Karl Johan kledd i papp-draktermed slogans). Den nyeste trenden innen reklame er personlig markedsføring, ogda mener vi ikke at du bruker markedsføringstrategier for å selge deg selv, menat du selger kroppen din til reklamebransjen.

I Japan er smekrejenteben det nyebillboardet. Nærmere 2000 jenter tjener litt ekstra slanter på å traske rundt iTokyos gater med korte skjørt og reklame på lårene. En arbeidsdag er 8 timer og lår-jentene må poste bilder av seg selv i sosiale medier. En annen luring i USA, leier uthodet sitt til reklame ved å shave inn logoer i håret. Hva blir det neste: intimbarbere slagord? Ejakulere Nike-swooshen?

Fremtiden innen nett-markedsføring sies å være privatpersonersom blir betalt for å fronte produkter og merker ovenfor vennene sine i sosialemedier. Du er allerede en del avdenne nye personlige markedsførings-trenden, enten du vil eller ikke, med Facebooksom bruker liksene dine i ads uten å spørre først.

Det nye svaret på ‹‹hvem er jeg?››, er: et produkt, baby.