TIDENS ÅND: Harari er overalt på Tinder

Gul *Trekker pusten og ser nervøst utover publikum* Vekselvirkningen mellom det populære og det upopulære fører med seg en dynamikk som gjør at stygge ting med jevne mellomrom blir regnet som fine. En av disse tingene er fargen gul. Fra å inntil nylig være assosiert med alvorlig sykdom, billigprodukter og advarsler i sport, har gul nå blitt en naturlig del av fremoverlente og urbane bedrifters visuelle profil – og nå har den til og med fått en egen kleskolleksjon fra KHiO-studentene. Vi feller en solidarisk tåre på vegne av klassikere som rød, blå, grønn, svart og hvit, og kaster oss […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X