Han lager «kreative» boligannonser for å bli delt i sosiale medier

Bedrifter ønsker å være synlige på nettet, og dermed åpner det seg opp nye yrker for folk som er flinke i sosiale medier. «Yrket ditt» er spalten hvor NATT&DAG gjør et fiktivt intervju med en slik yrkesklasse, så du kan vite om du skal velge nettopp det som levevei. Tidligere har vi snakket med en forsker som kun forsker på ting som kan deles på sosiale medier. Hva er yrket ditt? – Jeg skaper kreative boligannonser som skal fange forbrukerens øye og deles flittig i sosiale medier. I bransjen bruker vi ord som «styling», «modifying» og «Kul- og Bra-ing», men for lekmann […]

Fortsette å lese (gratis)

Hva! Har NATT&DAG også begynt med betalingsmur, nå? Slapp av. Det er helt gratis å lese videre – du må bare registrere deg. Det tar kanskje cirka 20 sekunder, og vi har troa på at du får det til! I bytte får du tilgang til alle artiklene våre, nyhetsbrev med spennende saker, og annonser i sosiale medier som du faktisk vil like å spammes med. Vi er en liten avis, og direkte kontakt med leserne hjelper oss med å utvikle helt riktig innhold til dere. Vi er ikke narcs og kommer aldri til å sende kontaktinformasjonen din videre. Dette blir mellom oss.

Du kan lese vår personvernerklæring her.

Mvh.

Redaksjonen

X