Dette er 2010-tallet fra A til Å

Avisens død Avisens sakte død startet lenge før 2010, men det er først det siste tiåret at leseren virkelig har fått kjenne på hvor dårlig det står til i bransjen. Utfordringen er følgende: hvordan skal aviser tjene penger? Med rabiate konsulenter som dukkemestere har vi siden 2010 jobbet oss igjennom følgende løsninger: events, annonsebilag, dårlig merket innholdsmarkedsføring, godt merket innholdsmarkedsføring, apper, video-satsinger, blogger-nettverk, betalingsmurer, frivillige donasjoner, «behind the scenes»-snapchat-kontoer og medie-Norges aller nedrigste øyeblikk: «Buzz»-sider (Bizbuzz (DN), Tl;dr (VG) og Buzzit (Nordlys)). Hvem fant svaret? Ingen. Kommer vi til å gi oss? Nei ;) Aftenposten lager for tiden en betalt […]

LES VIDERE GRATIS

Alt du må gjøre er å registrere deg. Det går raskt, og i motsetning til røkla tar vi ikke en krone for arbeidet vårt.

Personvernserklæringen vår kan leses her.